دندونم درد میکنه چی بخورم خوب بشم ؟؟😢😢

پوشک # شیر خشک # رفلاکس #

۴ پاسخ

تنها مسکنی میتونی الان بخوری استامینوفن۳۲۵
منم ی مدت خیلی دندون درد بودم ولی مسکن دیگه آیی نمی‌تونستم بخورم
یا اگر سوراخه میخک بکوب بذار تو سوراخش تند تندم آب نمک بگیر

سه ماه دوم برو درست کن من درست کردم

بی حسی بزن

وای نگو منم مردم بد دردیه

سوال های مرتبط

مامان بهاروبنیامین🪻 مامان بهاروبنیامین🪻 هفته بیست‌ودوم بارداری
مامان میکائیل مامان میکائیل ۸ ماهگی