۳ پاسخ

عزیزم پی پی کردن تا س چار روز عادیه داره گوشت میگیره چشتو روش نذار فقد آب بجوش بزار تو لیوان با کندر و یدونه هل بزار سرد بشه بهش اندازه قاشق چای خوری کوچیک بده بعد اروقشو بگیر من اینکار میکردم بعدشم باید باد دفع کنه عادیه بچه نوزاد تا شیش ماه همینه خودت هم چیزای نفاخ نخور مخصوصااا حبوبات حتما ی روز قبل بخیسون چار بار ابشو عوض کن بعد بپز بخور البته از س ماه ب بعد بخور ن از الان الان فقد ماهی و مرغ میتونی بخوری پلوشوید خیلی شیر هم درست میکنه..

به بچه توی این سن هیچی جز شیر نباید بدی معده بچه رو داغون نکن ، نوزاد زیر ۴ ماه یه قطره آب هم نباید داد چه برسه نبات و اینجوری چیزا ، اگر ادامه دار شد باید ببری دکتر ۱ روز چیزی نیست که نگران کننده باشه درست میشه

نبات داع

سوال های مرتبط