۶ پاسخ

چرا این چیزا رو میخوری چیزی سر خود ب بچه ندین آب بدن بچه کم میشه . من بردم دکتر بهش قطره و قرص داد خوب شد

با آب جوش دمش کن بعدشم ۳ الی ۴ مرتبه از صافی ردش کن ک چیزی ته نشین نشه

مادر بخوره باید

قطرش هست بخر بده دکتر داد به دختر من ولی خیلی تاثیر نداشت

سرخود‌نمیشه استفاده‌کرد ک

قطره شو از داروخونه بگیر از خودش بهتره

سوال های مرتبط

مامان بـــَــرســـا مامان بـــَــرســـا ۴ ماهگی
مامان پناه مامان پناه ۱۲ ماهگی
مامان امیرعلی🩵 مامان امیرعلی🩵 ۳ ماهگی