چه شیزخشکی وزن دهی خوبی داره راضی بودین؟

۳ پاسخ

اصلا ربطی ب شیرخشک نداره . فقط ژنتیککککک

من نان میدم تپلش نکرد

نان عالیه
دعا کن بچم دوباره شروع کنه بخوره🥹😍❤️ قشنگ بچه را ناااز و تپلی میکنه

سوال های مرتبط

مامان آرسام🧸🤎 مامان آرسام🧸🤎 ۱ سالگی
مامان رادین 💙 مامان رادین 💙 ۱۴ ماهگی
مامان ⚘️مهدیارکوچولو مامان ⚘️مهدیارکوچولو ۷ ماهگی
مامان گیلاسم🍒 مامان گیلاسم🍒 ۱۷ ماهگی
مامان فاطمه زهرا مامان فاطمه زهرا ۱۶ ماهگی