۵ پاسخ

سلام مامان شهریار، من دوساله شمارو میشناسم تمام تایپیک هاتونو با دقت میخونم سبک زندگیتو دوست دارم از نظر من خوشبختی با تمام مشکلات گفته نگفتتون اینو میگم میدونی چرا؟ چون چشمای زیباتون خوبیها هم زیبایی های دنیای دوربرتون خوب میبینه سه تا بچه دست گل دارین زندگی ساده میگیرن با تمام غم های دلتون کم کاستی های زندگیتون! خواستم بهتون بگم شما خیلی خوبی از خدا میخوام به اندازع دل بزرگتون شمارو از مال دنیا بی نیاز کنه

من تو یزد دیدم میگفتن بهش گل شیشه شور
تو شهر خودم ندیدم

شوشتر بهش میگیم شیشه شور

شیشه شور اسمش

شیشه پاک کنه... درخته

سوال های مرتبط