ایشالا😍😍
فیلا نرو زوده... من با12روز تاخیر هم بیبی هم بتا منفی شده ولی هنوزم پریود نشدم و امید دارم🥺
اگر ۳ الی۴روز از پریود گذشته و بی بی مثبت شده برو
اصلا طاقت ندارما یعنی مبگم برم انشالله
بخدا همش فکر و خیالم شده این
منم فردا دوبار تست میزنم اگ مثبت شد میرم ازمایش
یکم صبرکن بعد برو
چیزیا ک گفتی منم مثل توشدم ازمایش زود دادم منفی شده
میگم برن فعلا ببینم چیه انشالله
اگ برم معلوم میکنه باردارم انشالله؟؟؟؟
چشم عزیزم انشالله بسلامتی
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.