برای دل دردش شربت دیسیکلومین و مترونیدازول
برای اسهالش شربت لوپرامید
اگر هنوز اسهال داره ی. کمی قهوه بخوره زودی بند میا یا بلوط بهش بده
کپسول یوموگی بده برای عفونت هم خوبه
شربت زینک بده بهش با کپسول پروکید روزی ۲ بار خیلی خوبن فوری خوبش میکنه زینک خیلی تاثیر داره
سلام عزیزم ساید عفونت داره احتیاج به خشک کننده داره
برنج کته با ماست نعنا خشک بریز تو ماست بدع بخوره موز
مرسی جوابم دادید تشکر 💐
بارهنگ و عرق نعنا بده بهش
شاید معدش میکروبی شده
سیب رنده کن بزار قهوه ای بشه بده بهش
کلیدی لاکت و ماست پروبیوتیک
کته ماش با سیر و نعنا
ببین مامان امیر عباس درست نوشته و تاثیرگذاره واقعا. ولی اگرم درمان خونگی میخوای، کشک خیلی خوبه برای اسهال، ولی باید دو قاشق غذاخوری بزرگ بخوره
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.