خانمها تا چند هفته میتونیم بریم سونو رشد

۴ پاسخ

دکتر به من گفت بین ۳۳-۳۴ برو

من هنوز نرفتم

من ۳۲رفتم

۳۲هفته فکر کنم

سوال های مرتبط

مامان محمدنیکان مامان محمدنیکان ۱ ماهگی
مامان ‹‹ ‍هیراد💙›› مامان ‹‹ ‍هیراد💙›› ۲ ماهگی
مامان کوچولو💙 مامان کوچولو💙 هفته سی‌ویکم بارداری
مامان نِلا مامان نِلا روزهای ابتدایی تولد
مامان رادمهر 🩵 مامان رادمهر 🩵 ۸ ماهگی
مامان محمد حسین مامان محمد حسین ۱ ماهگی