۴ پاسخ

فقط پماد شقاق سینه بگیر بزن خوب میشه

یا خدا
فوبیای جدید بهم اضافه شد
الان دندون ندارن سینه هام همش زخمه😓

ازشیرخودت بزن بهش زودخوب میشه

آیییییی نمیدونم😭 برو داروخونه ببین پمادی پیشنهاد میده؟

سوال های مرتبط