۶ پاسخ

برا ترمیم بری قشنگ تر میشه یا دومین بار که میزنی بهتر میشه

تو این عکس ژل زدی مشخص نی ؟

چه برندی زدی

نخ گلم اصلا ماساژ نده برای ترمیمم خوب میشه طبیعه

منم زده بودم گلوله گلوله شد نرفت رفتم ترمیم آنزیم زد برام اون گلوله ها رفت و مجدد ژل زد

اب فرااااااوان بخور اولین بار جذب میشه طبیعیه

سوال های مرتبط