من ازادسازی زدم فقط روز۱۴پریودی رابطه داشتم باردارشدم
قربونت موروز۱۳سیکل که فولی ۲۲داشتم دکتروم گفت ای دوالی سه روزروزی دوبارنزدیکی کن ولی موهموسه شب پشت سرهم نزدیکی کردم
منم یه شب در میون داشتم درست سر ساعته ۳۴ نزدیکی داشتم
والا من ۹ ماه میزنم هنوز حامله نشدم لعنتی
من فقط س شب و دو روز
دوشب پشت سرهم بعد یه شب درمیون
یک شب درمیون اوکیه
یک شب در میون
من باردار شدم ولی متاسفانه پوچ بود بار داریم😐
فعلا معلوم نی باردار باشم ولی ۴شب پشت سر هم بقیش یه شب درمیون
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.