۴ پاسخ

گفتن ما صلح نمبکنیم
شبکه اونورم گفته اگ صلح بشه کاری ندارم اگ نشه بمباران شدیدی توراهه

میشه بگی نصفه چی نوشت؟

چی گفت

مگه چی گفته؟

سوال های مرتبط

مامان جوجو مامان جوجو ۳ سالگی