عژیزم از دختر منم بود خیلی ترسیدم بعد تحقیق وپرس وجوکردم دیدم ترشحاتش طبیعیه و رفع میشه که شد
بین لابیاش هم اگه چیزای سفیدی هست با چند مرتبه شستن و با دستمال مرطوب یا دستمال تمیز نخی که با آب گرم خیس کنی و یواش بکشی و تمیزش کنی میره
منم بود فهمیدم مال کرم سوختگی
ترشح طبیعی و خوب تمیزش کن
وقتی میشوریش بشور اینا مال پماد ک میزنی
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.