۴ پاسخ

عژیزم از دختر منم بود خیلی ترسیدم بعد تحقیق و‌پرس و‌جو‌کردم دیدم ترشحاتش طبیعیه و رفع میشه که شد
بین لابیاش هم اگه چیزای سفیدی هست با چند مرتبه شستن و با دستمال مرطوب یا دستمال تمیز نخی که با آب گرم خیس کنی و یواش بکشی و تمیزش کنی میره

منم بود فهمیدم مال کرم سوختگی

ترشح طبیعی و خوب تمیزش کن

وقتی میشوریش بشور اینا مال پماد ک میزنی

سوال های مرتبط

مامان ماهلین😍🩷 مامان ماهلین😍🩷 ۴ ماهگی