من چی منم بگین 😂🥺
#پوشک#شیرخشک#نان#چالش

تصویر
۵ پاسخ

خیلی صبور ودل مهربونی خیلیدساده هستی رازخودتو به همه میگی نگو زودباوری

ساده و بی آلایش

خیلی کم خجالتی
خوش برخورد
بازیگوش و مهربون
زودعصبی میشی
ساده ولی شیک
بقیه و دیگ حوصله ندارم انگشتم درد میکنه

یه بچه مهربون🥰

خجالتی و ریز بین

سوال های مرتبط