۲ پاسخ

دکتر به من گفت پایان 6ماهگی تا 7 ماهگی با یک وعده در روز شروع کنم و به 3وعده برسونم. و اولش با یک قاشق مرباخوری شروع کنم و طبق میل بچه بیشترش کنم

دو هفته اول فقط ی وعده بقیه ش شیر بعدا کم کم بشه دو وعده بقیه شیر

سوال های مرتبط

مامان سلین وکیان🌸 مامان سلین وکیان🌸 ۱ سالگی
مامان توت‌فرنگی🎀🍓 مامان توت‌فرنگی🎀🍓 ۹ ماهگی