ای بابا چرا ویو نمیخوره
#پوشک #شیرخشک #مولتی

تصویر
۶ پاسخ

من از وقتی نتا قطع شده شبا زود میخوابم!شوهرم میگه کاش همیشه قطع باشه😄

عزیزم برو اپارت دقیقا مثل اینستاست

میشینیم با شوهرم یکم حرف میزنیم خوراکی میخوریم ی نخ سیگار میکشیم بعدش من میام پیش پناه میخابم اون یکم فیلم میبینه بعد میاد پیشمون🥴🥴

گهواره گردی😐😂

من رمان و کتاب میخونم یا سریال میبینم

منم همینطور
الان ک اینستا ندارم انگار کلا هیچی ندارم تو گوشیم

سوال های مرتبط

مامان پریماه🩷نیلماه
🩷👩‍❤️‍💋‍👩 مامان پریماه🩷نیلماه 🩷👩‍❤️‍💋‍👩 ۱۷ ماهگی
مامان علی مامان علی هفته هفدهم بارداری