# شیر خشک
# پوشک
چرا نشون نمیدههههه

تصویر
۱۲ پاسخ

اینوریااا مهمون عزیزی براشون بیاددد باسترمای اردک
فسنجون
غاز مصما میپزیمم
شماها اگ اینارو دوس ندارین
فسنجون
قرمه سبزی
زرشک پلوو
چلوگوشت
باقالی پلو ماهیچه
اینام خوبن
ژله و دسرووو سالاد کاهو ماست خیار سالاد روسی اینجورچیزام درست کن
بعد اینک
گوشه روسریتو گره بزن بگو بخت دختر شاع پریونو بستم
گوشوارا پیدا میشه ایشالل😂

من معمولا برای مهمونای مهمم ماهیچه که هست حتما بقیه چیزا هم فسنجون یا اردک و غاز این چیزای محلی با سالاد و ژله و ماست دلال و ....

من مهمون مهم ماهی شکم پر و مرغ شکم پر یا باقالی پلو با ماهیچه یا جگر وز که شوهرم درست میکنه کباب ما لراس ولی تقریبا من همه مهمونام مهمن چون شهرستانن و دیر به دیر میان

۵ سوره یاسین نذر کن حتما پیدا میشه زیر فرش و روفرشیت نگاه کن

من برای مهمونای مهمم هرچی درس کنم حتما حتما کنارشون گردن یا ماهیچه هم درس میکنم

تاحالا همچین مهمونی نداشتم 😂😂😂

من یکبار مهمون خاص داشتم، فسنجون، ماهی شکم پر و ماهی تیکه ای سرخ کرده،اکبر جوجه، سبزی پلو، سفیدپلو، ،سالاد کاهو، مینی پیتزا، سیب زمینی شکم،سوپ.ژله رنده ای توی جام، کاپ کیک برای پذیرایی اول با چای اینارو درست کرده بودم. عکسی ندارم متاسفانه

قورمه سبزی
مرغ هم سرخ میکنم ولی یه غذا باشه بهتره
یا خورشت آلو
سالاد ماست نوشابه یا دوغ
سبزی هم‌میخرم

میوه خوب ۲.۳ نوع‌میخرم
آجیل
همینا خوبه دیگه

من باقالی پلو با گردن و ماهیچه
یا باقالی پلو با زبون گوساله
و کنارش یکم فسنجون

من زرشک پلو و مرغ و یه نمونه خورشت درست میکنم یا جوجه کباب درست میکنم
و یه مدل خورشت
سالاد و نوشابه و دوغ و ترشی و
آجیل و دو سه نمونه میوه
کیک و چایی

من شمالیم
ما اردک و غاز و بوقلمون و چلوگوشت میذاریم با فسنجون و قیمه یا قرمه
بستگی به تعداد مهمونم داره اگه زیاد باشن همه رو درست میکنیم اگه کم باشن اردک و بوقلمون

مهمون خاص داشته باشم کباب شیشلیگی با همه مخلفات.چند مدل سالاد و ماست و دسر و شیرینی باقلوا. اجیل. میوه های خوب و رسمی. کیک . چای و نسکافه.

سوال های مرتبط

مامان 💞𝓝𝓪𝔃𝓰𝓸𝓵 مامان 💞𝓝𝓪𝔃𝓰𝓸𝓵 ۱ سالگی
مامان کارن🧸🤎 مامان کارن🧸🤎 ۱ سالگی