این قرص معده پنتوپرازول چقد خوبه برا کنترل اسید معده

۵ پاسخ

من پریروز امپولشو زدم
دیروز دیگه اصلا معدم اذیت نشد. ولی امروز باز دوباره بالا آوردم حالم بده 😭😭

دو هفته هر صبح ناشتا من خوردم برای ویارم خیلی خوب بود معده دردم هم خیلی کم کرد

من از قبل بارداری رفلاکس شدید معده دارم پنتوپرازول ۴۰میخوردم باردار شدم دکتر گفت لانزو ۳۰بخور عالیه برای بارداری الان داره میشه ۷ماهم کلا اینو میخورم

خارجی اش نسبتا اثر داره ایرانی تاثیر نداره

منم میخورم ولی اثری نداره

سوال های مرتبط

مامان آیکان💙 مامان آیکان💙 هفته بیست‌وپنجم بارداری
مامان فندق مامان فندق هفته بیست‌ویکم بارداری