من پریروز امپولشو زدم
دیروز دیگه اصلا معدم اذیت نشد. ولی امروز باز دوباره بالا آوردم حالم بده 😭😭
دو هفته هر صبح ناشتا من خوردم برای ویارم خیلی خوب بود معده دردم هم خیلی کم کرد
من از قبل بارداری رفلاکس شدید معده دارم پنتوپرازول ۴۰میخوردم باردار شدم دکتر گفت لانزو ۳۰بخور عالیه برای بارداری الان داره میشه ۷ماهم کلا اینو میخورم
خارجی اش نسبتا اثر داره ایرانی تاثیر نداره
منم میخورم ولی اثری نداره
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.