من لپه رو جدا میپزم در حد نیمپز رو ب پخت کامل و آبکش میکنم
گوشت گوسفندی رو قیمه ای خورد میکنم و تفت ریز میدم و بعدش،پیاز رنده شده اضافه و با زردچوبه و فلفل سیاه سرخ میکنم و بعد رب رو میریزم ویکم پودر هل و تفت میدم و اب جوش در حدی که لازمه و میزارم بپزه و وقتی گوشتم در حد پخت رسید لپه ها رو جدا تفت میدم اون بوی خاصش بره و به خورشت اضافه میکنم و میزارم جا بیفته و نمک رو وقتی لپه کامل نرم بود اضافه و همون موقع هم لیمو امانی رو اضافه میکنم ،با چنگال سوراخش میکنم
آخر سر بر میدارم و کنارش،سیب زمینی خلالی و گااااهی بادمجون سرخ شده هم میزارم
پیازو با گوشت تفت بده
بعد لپه رو بشور و بهش اضافه کن و بکم تفت بده
ادویه هاش مهمه، پودر هل، پودر گل محمدی یا گلاب، چوب دارچین، زردچوبه و زعفران رو اضافه کن، هم بزن
دوتا قاشق رب بزن و یکم تفت بده بعد آب بریز
دو تا لیمو عمانی رو بشور و روش دوتا سوراخ با چاقو بزن و بنداز توش
من یه مشت آلو خشک هم میریزم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.