۲ پاسخ

من لپه رو جدا میپزم در حد نیم‌پز رو ب پخت کامل و آبکش میکنم
گوشت گوسفندی رو قیمه ای خورد میکنم و تفت ریز میدم و بعدش،پیاز رنده شده اضافه و با زردچوبه و فلفل سیاه سرخ میکنم و بعد رب رو میریزم ویکم پودر هل و تفت میدم و اب جوش در حدی که لازمه و میزارم بپزه و وقتی گوشتم در حد پخت رسید لپه ها رو جدا تفت میدم اون بوی خاصش بره و به خورشت اضافه میکنم و میزارم جا بیفته و نمک رو وقتی لپه کامل نرم بود اضافه و همون موقع هم لیمو امانی رو اضافه میکنم ،با چنگال سوراخش میکنم
آخر سر بر میدارم و کنارش،سیب زمینی خلالی و گااااهی بادمجون سرخ شده هم میزارم

پیازو با گوشت تفت بده
بعد لپه رو بشور و بهش اضافه کن و بکم تفت بده
ادویه هاش مهمه، پودر هل، پودر گل محمدی یا گلاب، چوب دارچین، زردچوبه و زعفران رو اضافه کن، هم بزن
دوتا قاشق رب بزن و یکم تفت بده بعد آب بریز
دو تا لیمو عمانی رو بشور و روش دوتا سوراخ با چاقو بزن و بنداز توش
من یه مشت آلو خشک هم میریزم

سوال های مرتبط

مامان رادوین مامان رادوین ۴ سالگی