سلام خانما نوزادوچندروزباشه بایدببریم بهداشت

۴ پاسخ

از وقتی ک ب دنیا میاد ۷۲ ساعت بعد باید ببریش بهداشت ب من اینجوری گفت

تا روز ۵ بعدش ۱۵ بعدش ۴۰ بعد اونم دوماهگی که‌واکسنا شروع بشه

تا روز پنجم برای غربالگری ببرید ... مراجعه های بعد رو خودشون میگن کی بیای

سه چهار روزگی باید ببری برا غربالگری و تیروئید و اینا فک کنم بازم زنگ بزنین بپرسین بهتره

سوال های مرتبط