من هنوزم که هنوزه وزن اضافه نکردم از اول بارداریم تا الان ۱۰ کیلو کم کردم
و هفته تو که بودم هر هفته کاهش وزن داشتم
الانم هبچ تغییری نکردم احتمالا یا کم کردم یا ثابت مونده
انقد مشکلات دارم که دیگه اضافه کردن وزن یادم رفته🥲🥲🥲🥲
من ۴ ماه اول ۱۰ کیلو کم کردم بعد استپ وزنی ۲۶ هفته رفتم سونو رشدو مراقبتهام انحام داد۲ کیلو چاق کردم ۳۰ هفته مراقبت بعدی رفتم یک کیلو نیم کم کرده بودم🤣🤣ولی بچم تو ۲۶ هفته ۱۵۰۰ بود چاقالو بود پس ربطی ب لاغری مادر نداره بچه تغذیه خودش داره مکر دکتر بگه خوب نیست رشدش وگرنه ن اوکیه
نه گلم من خودم از اول بارداری تا شیش ماه هی وزن کم میکردم اما سونو هام وزن بچه خوب بوده الان وارد7شدم وزنم اضافه شده همینطورم وزنم میره بالا اضافه وزن نداشتم نگران نباش یهو وزن اضافه میکنی
باید با دکترت در جریان بزاری
اگر وزن بچت اوکیه تو خودت وزنت ثابت باشه یا کم کنی مشکلی نداره
ولی بازم با دکترت صحبت کن ببین چی میگه چون شرایطا متفاوته
کلا نباید وزن کم کنی
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.