۴ پاسخ

اگه شیرخودتو میخوره نیازنداره،تا۶ماهگی که غذایی شروع کنی،ولی اگه شیرخشک میخوره باید بهش آبم بدی،دکتر به من گفت درطول روز ۳۰سی سی به دفعات بهش بده

از ۶ ماهگی که غذای کمکی شروع میکنی

مادر شوهرم بهم گفت از دو ماهگی بده ولی من الان دارم میدم بچه اب میبینه بال بال میزنه

از دکتر بپرس عزیزم اینجا متخصص که نیست بحث سلامتیه بچته

سوال های مرتبط

مامان مهرو کوچولو‌🎀 مامان مهرو کوچولو‌🎀 ۹ ماهگی
مامان آقا شاھان⚜️ مامان آقا شاھان⚜️ ۱۲ ماهگی