من دو دست گذاشتم یه دست پنج تیکه و یه دست زیر دکمه و آستین بلند و شلوار . کلاه و جوراب و دستکش .
بلوز شلوار فقد اصلا سرهمی برای نوزادب که هنوز بند نافش نیفتاده کاربرد نداره باید نافش آزاد باشه هوا بخوره
زیادم هست
ازچ سایتی خریدیشون عاشق پنگوئن شدم
بهترین لباس واسع بیمارستان سرهمی زیپی یا دکمه داره
بلوزشلوار اصلا بکار نمیاد اذیت کنندس
کلاه حتما دوتا برداری
به نظرم ی دست دیگه بردار
مبارکه،یه سوال مگه بیمارستان لباس خودش تن بچه نمیکنه؟لباس واسه چی میبرن؟ اخه همیشه دیدم پسرا کل بیمارستان یه مدل اباس ابی تنشونه و دخترا یه مدل همکی صورتی
اره بابا فقد ی شلوار دیگه بردار محض احتیاط
اخییی ارع
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.