۹ پاسخ

ای عزیزدلم انشاالله ب سلامتی

قشنگم دکترت کیه ؟

منم ۱۹ اردیبهشتم😍

تو ۳۷ هفته مگه زایمان میکنن
منو گفته ۳۹ هفته و یک روز برم

منم وارد ماه نهم شدم😍😍

به سلامتی به دنیا بیاد❤️

تاریخ زایمانمون یکیه 😅

ای جانم برای منم خیلی کم مونده😍😍😋😍با حساب گهواره 23روز مونده

قرار طبیعی بیاری یا سزارین؟؟

سوال های مرتبط

مامان نی نی مامان نی نی ۱۰ ماهگی
مامان مهندسِ بقیع💚 مامان مهندسِ بقیع💚 ۱۳ ماهگی
مامان 🩷لمیا🩷 مامان 🩷لمیا🩷 ۸ ماهگی