۶ پاسخ

پسر من از اول ۴ ماهگی بی خوابی و بی شیری شروع شد تا الان هنوز این چند روزه بدترم شده از سرشب دارم گریه میکنم میگم خدایااا بچم چشه این جهش رشدی باز چیه این حرفا نبود که سر بچهای دیگم

تقریبا دو سه هفته ولی خوب میشن نگران نباش

دختر منم از الان اینجوری شده خوابش تنظیم بود چند شبه اصلا خواب نداره تا صبح بیدار یعنی جهش رشدی هست

منم همین شرایط داشتم یهو خوب شد

دیگه اخراشه

وای من پسرم از الان اینجوری شده و شیرش خیلی کم شده نمی‌دونم چرا😞😞😞

سوال های مرتبط

مامان ایلیا ؛ 🫐 مامان ایلیا ؛ 🫐 ۱۰ ماهگی
مامان دو تا گل پسر💙 مامان دو تا گل پسر💙 ۶ ماهگی
مامان 🤍🐣𝙽𝚒𝚔𝚊𝚗 مامان 🤍🐣𝙽𝚒𝚔𝚊𝚗 ۶ ماهگی