پسر من از اول ۴ ماهگی بی خوابی و بی شیری شروع شد تا الان هنوز این چند روزه بدترم شده از سرشب دارم گریه میکنم میگم خدایااا بچم چشه این جهش رشدی باز چیه این حرفا نبود که سر بچهای دیگم
تقریبا دو سه هفته ولی خوب میشن نگران نباش
دختر منم از الان اینجوری شده خوابش تنظیم بود چند شبه اصلا خواب نداره تا صبح بیدار یعنی جهش رشدی هست
منم همین شرایط داشتم یهو خوب شد
دیگه اخراشه
وای من پسرم از الان اینجوری شده و شیرش خیلی کم شده نمیدونم چرا😞😞😞
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.