سلام من دیابت دارم گفته ۳۸ هعته بستری بشم

۵ پاسخ

منم تو پروندم زده ۳۸ هم سز دومم هم دیابت دارم

طبیعی هستین یا سزارین؟
اخه خودمم دیابت بارداری دارم انسولین میزنم دکترم چیزی نگفته بهم هنوز تازه ۱۵ م میرم برا سونو

رو چند بود

من و ۳۷ کامل سزارین کردن

سزارین هستی

سوال های مرتبط

مامان آنا کوچلو مامان آنا کوچلو ۵ ماهگی