۱۰ پاسخ

سلام عزیزم میشه بگی چکارایی کردی مثبت شدی

یبار روز۱۳دادم۹۶۰ بود دکترگفتنیازبه تکرارنیس

نه عالیه

روز ۱۴ ، ۷۹۱ بود
دو روز بعدش ۱۹۲۹

انشاءالله که سالم و سلامت بغل بگیریش
وقتیم میری سونو بگن دو تا نی نی داری😍😍😍

نه گلم نیاز نیست خوبه منم بتای اولم ۷۲۰بود اصلا تکرار نکردم

عالیه سحر قشنگمممم😍😍😍😍

نرماله مامان جان نیازی نیست تکرار کنی

من اولین بتا رو ۱۸ روز بعد از انتقال دادم چون خمه جا تعطیل بود
عددش نزدیک ۱۰ هزار بود

عزیزم از الان بخای آنقدر روی همه چی گیر کنی که ۹ ماه حاملگیت فقط استرسه. دیگه ازمایش دادی اوکی بوده صبر کنی مرحله بعدی بری سونو و بقیه ماجرا.
روی عدد بتا گیر نکن

میگن تقریبا دوبرابر شه که مال شما شده خوبه فکر کنم. مبارکه

سوال های مرتبط

مامان گل دخترام 💚 مامان گل دخترام 💚 هفته سی‌ام بارداری
مامان منتظر مامان منتظر هفته بیست‌وپنجم بارداری
مامان دوقلوها🩵🩷 مامان دوقلوها🩵🩷 هفته بیست‌ونهم بارداری
مامان جوجی کوچولو🩵💙 مامان جوجی کوچولو🩵💙 هفته بیست‌وششم بارداری