سلام خانم هاتب ۳۷:۵زیاده دخترم تب کرده روی ۳۷ونیم هست

۴ پاسخ

اره شروع تبه

پاراکیدبده اگ نیامدگلاب بده بخوره

اره تبه هواست باشه

پاراکید بده نزار بره بالا

سوال های مرتبط

مامان سید آروین مامان سید آروین ۱۷ ماهگی