۵ پاسخ

خواهر منم ۴۲ هفته زایمان کرد

عزیزم به سلامتی بچت دختره یا پسر؟

منم بچم هنوز دنیا نیومده دیروز ماما گفت برو بیمارستان بستری شو نیاز به نامه ختم بارداری نیست من منتظرم تا دردم بگیره 🙁

نه ان اس تی میگیرن اگه همه چی اوکی بود تا ۴۱هفته وقت میدن

تا دردت نیاد که نه سعی کن دردت بیاد.

سوال های مرتبط

مامان نی نی کوچولو مامان نی نی کوچولو ۱۰ ماهگی
مامان نازنین زهرا💛 مامان نازنین زهرا💛 هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان نفسی مامان نفسی ۵ ماهگی
مامان اریا و آوینا مامان اریا و آوینا ۱۲ ماهگی