جوابش اومد؟؟ چرا نوشتی بره گرگ 😅برام سوال شد
انشاالله که مثبته
منم صبح آزمایش دادم گفت جوابش تا ظهر میاد 🥲🥲
انشالله مثبت گلم😍👼
منم ازمایش دادم. گفتن ساعت دو و نیم جواب میدن
مبارکه گلم ..حتما مثبته . انشالله با خبر های خوب بیایی بانو زیبا
مبارکه انشاءالله، سیکلت چند روزه بوده؟چه روزایی از سیکل اقدام داشتی؟؟
انشالله که مثبت باشه عزیز دلم
انشالله که مثبته عزیزم
ایشالله که خدا عیدی قشنگتو داده باشه بهت عزیزم😍❤️👼🏻
وای منم صبح دادم گفت بعدظهر بیا جوابشو بگیر استررررس دارم🥲🥹
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.