۶ پاسخ

درخاست بده عزیزم

خواهرشوهرم داشت ابدرمانی میرفت یه چندوقت.. استراحت میکرد میابین کارهاش و دراز میکشید
من خودم خفیف انحراف مهره دارم گاهی دراز میکشم از الان که یادبگیرم و یه ورزش اصلاحی سبک باید انجام بدم

من عمل کردم خداروشکر تا الان مشکلی نداشتم
اما سر پسرم نمیدونستم دیسک دارم خیلی ازیت شدم

کاش میشد دارو خورد

ارع عزیزم من قبلشم اذیت میشم الان بیشتر بکم خم و راست میشم فوری درد میگیره تا چندروز هنو من بخاطر ویارم چون نمیتونسم غذابخورم وزن هنو اضاف نکردم ولی دکتر به من گف وزنت بره بالا بیشترم اذیت میشی چون فشار بیشتر وارد میشه

من عمل کردم الان زیاد وایستم بددد درد میگیره ولی باید استراحتت بیشتر باشه. مخصوصا ماه های اخر ک شکم میاد جلو

سوال های مرتبط