۲ پاسخ

اگه بچه وزن نگیره قطعا شیرت کمه گلم شیر افزا بخور و. تغذیه ات رو تقویت کن

منم دقیقا همینطوری سدم بعد سه ماه قرص لاکتاول خوردم و شیرخشک کمکی دادم

سوال های مرتبط