اسم قطره ی بینی که استفاده میکنین چیه خانوما؟

۶ پاسخ

ناپریون

سدیم کلراید

هرچند روزانه ام میشه استفاده کرد

آها روزانه مصرف نمیکنم هر وقت احساس گرفتگی و خشکی یا سرماخوردگی

قطره ی بینی روزانه ای که مصرف میکنین منظورمه

اوچی کیدز

سوال های مرتبط

مامان جوجه کوچولو،😘 مامان جوجه کوچولو،😘 ۱۵ ماهگی