من مرغ هام سفت میشه.نمیدونم چرا.کسی بلده راهکار بده
ربی یازعفرونی؟ اگه زعفرونی بخوای بلدم ربی چون دوسنداریم بلدنیستم
عزیزم پیاز رو خلالی کن و در روغن در ماهیتابه کمی تفت بده و کمی زرد چوبه اضافه کن ، بعد مرغ ها رو بچین روی پیازها و زعفرون فراوون و فلفل سیاه و نمک اضافه کن و در ماهیتابه رو بذار و زیر گاز رو کم کن، تقریبا هر نیم ساعت مرغ ها رو برگردون، اصلا نباید آب اضافه کنی خودش آب میندازه و میپزه و بعد سرخ میشه، در آخر آبلیمو اضافه کن خیلی خوشمزه میشه.
بفرما عزیزم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.