۴ پاسخ

من مرغ هام سفت میشه.نمیدونم چرا.کسی بلده راهکار بده

ربی یازعفرونی؟ اگه زعفرونی بخوای بلدم ربی چون دوسنداریم بلدنیستم

عزیزم پیاز رو خلالی کن و در روغن در ماهیتابه کمی تفت بده و کمی زرد چوبه اضافه کن ، بعد مرغ ها رو بچین روی پیازها و زعفرون فراوون و فلفل سیاه و نمک اضافه کن و در ماهیتابه رو بذار و زیر گاز رو کم کن، تقریبا هر نیم ساعت مرغ ها رو برگردون، اصلا نباید آب اضافه کنی خودش آب میندازه و میپزه و بعد سرخ میشه، در آخر آبلیمو اضافه کن خیلی خوشمزه میشه.

بفرما عزیزم

تصویر

سوال های مرتبط

مامان ماهلین🥹هاله ماه مامان ماهلین🥹هاله ماه ۱ سالگی