۱ پاسخ

خواهرم مرغ با پیاز رنده شده میزار6 رو گاز با ژردچپبه فلفل سیاه دارچین نمک آبش کشید شد روغن میزنه یه تفت بخوره زعفران میزنه دو لیوان آب میزار بپزه آبش تموم شد میزار لای برنج سفید زعفران میزاره لای برنج اون اب و پیازش هم که مونده میرزه رو برنج دم میکنه آخر سر هم زرشک بهش میگن ته چین بدون ته😂😂😂😂😂😂 من دوست دارم

سوال های مرتبط