۶ پاسخ

وقتی زدم باید چیکار کنم کمپرس سرد رو کی کمپرس گرم رو کی بزارم

۳تا رو در دو تزریق ادغام میکنن.
واس ما شکر خدا سخت نبود.

معمولا قاطی میکنن ۲تا میزنن دختر من ۲تا داشت
۲تاهم خوراکی

همون واکسنای دو ماهگیه تکرار میشه دیگه مگه نه؟

بعضی جاها ترکیبیشو دارن دوتاس
واسه دختر من دوتا بود
خداروشکر سبک بود از دوماهگی خیلی بهتر بود

دختر من ۲۲ فروردین باید واکسن بزنه🤦🏻‍♀️

سوال های مرتبط

مامان محمد امین جان مامان محمد امین جان ۱۴ ماهگی
مامان پرنسا مامان پرنسا ۱۰ ماهگی
مامان ❤️نیهان❤️ مامان ❤️نیهان❤️ ۱۲ ماهگی