وقتی زدم باید چیکار کنم کمپرس سرد رو کی کمپرس گرم رو کی بزارم
۳تا رو در دو تزریق ادغام میکنن.
واس ما شکر خدا سخت نبود.
معمولا قاطی میکنن ۲تا میزنن دختر من ۲تا داشت
۲تاهم خوراکی
همون واکسنای دو ماهگیه تکرار میشه دیگه مگه نه؟
بعضی جاها ترکیبیشو دارن دوتاس
واسه دختر من دوتا بود
خداروشکر سبک بود از دوماهگی خیلی بهتر بود
دختر من ۲۲ فروردین باید واکسن بزنه🤦🏻♀️
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.