۴ پاسخ

اول کمپرس سرد باید بگذاری

دیگ اذیتی داره تا ۲۴ ساعت‌ مخصوصا تب همش چک کن

منم الان زدم والا خودمم باهاش گریه میکنم هربار براواکسن خداکنه سبک باشه براشون

انشاالله سبکه براش
من سر واکسن واقعا پیر میشم

سوال های مرتبط