۱ پاسخ

هیچی فقط تو بینیش قطره بریز هر ۶ ساعت
اگه سرما نخورده علائم رفلاکس میکن

سوال های مرتبط

مامان تيام مامان تيام ۱۰ ماهگی
مامان اراد مامان اراد ۹ ماهگی