۳ پاسخ

چشه اگ بینیش کیسه ک قطره سدیم کلراید بزن منم سرماخورده بود داروی خاصی نداد فقط شیر خودت رو مرتب بده

باید برد دکتر🤭 بچه تو این سن سرما نمیخوره اگه خس خس داره بینیش مال رفلاکسه

قطره پلارژین هر ۸ساعت ۱۰ قطره

سوال های مرتبط

مامان محمد طاها🧿🧸 مامان محمد طاها🧿🧸 ۷ ماهگی
مامان Salman👼🏻🩵 مامان Salman👼🏻🩵 ۱۲ ماهگی
مامان ماهلین مامان ماهلین ۱۰ ماهگی
مامان دوفسقلی👶💕.... مامان دوفسقلی👶💕.... ۱۷ ماهگی