۳ پاسخ

پسر من دوماهگی سرماخوردگی گرفت بهش دکتر قطره رینوسالتین یه سرماخوردگی نوازد یه بیبی کر همچنین چیزی برای اینکه بتونه شیر بخوره به بینیش زدم یا لباسش و اندازه داشت شربت دادن با قطره چکان میدادم

عزیزم باید ببری متخصص اطفال نوزاد حتی نمیتونی ببریش اورژانس چون خیلی کوچولو دکتر خودش چکش می‌کنه چیزی ک نیازه میده و اینکه حتمن بهترین متخصص شهرتون پیدا کن این یچیز خیلی مهمه ک دکتر بچت چقدر تجربه داره و چقدر کارش خوبه

باید ببرین دکتر داروی خود سرانه که نمیشه داد اونم نوزاد دوماهه

سوال های مرتبط

مامان Salman👼🏻🩵 مامان Salman👼🏻🩵 ۱۲ ماهگی
مامان ماهلین مامان ماهلین ۱۰ ماهگی
مامان دوفسقلی👶💕.... مامان دوفسقلی👶💕.... ۱۷ ماهگی