دخترم دوماهشه سرما خورده و کنم

زایمان
شیرخشک

۴ پاسخ

ببر دکتر شاید عفونتم داشته باشه
بماد داد ب آرمان
میزدم رو سینه و گلوش بعد ی دستمال میذاشتم از زیر لباسش ک خوب گرمش بشه
قطره بینی هم داد
خونه رو گرم کن عرق کنه

قطره پلارژین قطره بینی

ببرش دکترحتما

باید ببریش دکتر

سوال های مرتبط

مامان خدایا کمکم کن مامان خدایا کمکم کن هفته بیست‌ویکم بارداری
مامان نقلی مامان نقلی هفته سی‌وششم بارداری