دخترم دوماهشه سرما خورده چکار کنم😭😭😭

۳ پاسخ

پلارژین بده

نه سرما نخورده احتمالا بینیش‌گرفته
بچه تا سه ماهگی سرما نمیخوره

از کجا فهمیدی سرما خورده؟!!

سوال های مرتبط

مامان هانا و لیانا مامان هانا و لیانا ۶ ماهگی
مامان ترنم سادات مامان ترنم سادات ۱۳ ماهگی
مامان نقلی مامان نقلی هفته سی‌وششم بارداری