خوبه که قدش من پسرم ۵۷ سانته ۲ ماهشه کفتن خیلی خوبه رشدش
من پسرم بدنیا اومد۵۵ بود
دخترا قدشون کوتاه تر
خیلی خوبه ک😐😐😐
ویتامین آد میگن برای رشد قد خوبه مرتب بهش بده
اولا قدش خوبه⚘️😊
دوما هنوز زوده بعضی از بچه ها به غذا بیفتن خوب میشن💗
بعدشم بزرگ تر شد ورزش عالیه براش
شب حتما ساعت ۱۰تا ۲خواب باشه
شیرشوهم که خوب بخوره همین
و البته ژنتیک هم تاثیر داره
کلاس اول ک شد ببر دکتر غدد دارو میده قد رو نرمال بشه منم میخام ببرم چون ژن پدرش قد کوتاهن
ماشالله قدش خوبه که ، دختر من ۲ ماهو نیمه قدش ۵۴
قد که میگن ارثی هست
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.