۹ پاسخ

خوبه که قدش من پسرم ۵۷ سانته ۲ ماهشه کفتن خیلی خوبه رشدش

من پسرم بدنیا اومد۵۵ بود
دخترا قدشون کوتاه تر

خیلی خوبه ک😐😐😐

ویتامین آد میگن برای رشد قد خوبه مرتب بهش بده

اولا قدش خوبه⚘️😊
دوما هنوز زوده بعضی از بچه ها به غذا بیفتن خوب میشن💗
بعدشم بزرگ تر شد ورزش عالیه براش

شب حتما ساعت ۱۰تا ۲خواب باشه
شیرشوهم که خوب بخوره همین
و البته ژنتیک هم تاثیر داره

کلاس اول ک شد ببر دکتر غدد دارو میده قد رو نرمال بشه منم میخام ببرم چون ژن پدرش قد کوتاهن

ماشالله قدش خوبه که ، دختر من ۲ ماهو نیمه قدش ۵۴

قد که میگن ارثی هست

سوال های مرتبط

مامان همـــــــراز✨ مامان همـــــــراز✨ ۱۴ ماهگی