دخترمنم2ماهگی57بودقدش امروزبردم 4ماهگی62بود
از خط زرد نمودار پایین تر نباشه موردی نداره
قدش زیاد رشد نکرده البته ژنتیکی هم هس
برا دختر منم موقع تولد ۵۰ دو ماهگی ۵۹
اگه خود بهداشت نگه کمه جای نگرانی نیست
سلام نه عزیزم خوبه اگه رو نمودار
سلام
۲ ماهگی ۵۵ ونیم بود؟
رو نمودارش چجوریه؟
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.