۷ پاسخ

دخترمنم2ماهگی57بودقدش امروزبردم 4ماهگی62بود

از خط زرد نمودار پایین تر نباشه موردی نداره

قدش زیاد رشد نکرده البته ژنتیکی هم هس

برا دختر منم موقع تولد ۵۰ دو ماهگی ۵۹

اگه خود بهداشت نگه کمه جای نگرانی نیست

سلام نه عزیزم خوبه اگه رو نمودار

سلام
۲ ماهگی ۵۵ ونیم بود؟
رو نمودارش چجوریه؟

سوال های مرتبط