خانما ارده و شیره بده بخورم خیلی هوس کردم

۶ پاسخ

میخام بدونم یه چیز مقوی چرا باید بد باشه !؟
این سوال هارو از کجاتون در میارید؟

بخور نوش جونت خیلیم خوبه
اما زیاده روی نکن شیره قند داره

منم میخورم ولی زیاد نه
برای وزن دهی به بچه عالیه

ارده خوب نیس عزیزم
شیره هم گرمه هوس کردی یه کم بخور ولی زیاد نخور

هر چه دلت میکشه بخور ولی در حد عتدال

معلومه ک اره خیلیم خوبه

سوال های مرتبط

مامان انشالله دختر مامان انشالله دختر هفته بیستم بارداری
مامان فندق😍 مامان فندق😍 ۱ ماهگی
مامان فندق مامان فندق هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان معجزه ی زندگی🤍 مامان معجزه ی زندگی🤍 ۳ ماهگی
مامان کیاشا مامان کیاشا هفته سی‌ام بارداری
مامان کشمش پلویی مامان کشمش پلویی هفته سی‌ام بارداری
مامان نورا🎀🌝 مامان نورا🎀🌝 هفته سی‌ام بارداری
مامان فندق مامان فندق هفته بیست‌وسوم بارداری