میخام بدونم یه چیز مقوی چرا باید بد باشه !؟
این سوال هارو از کجاتون در میارید؟
بخور نوش جونت خیلیم خوبه
اما زیاده روی نکن شیره قند داره
منم میخورم ولی زیاد نه
برای وزن دهی به بچه عالیه
ارده خوب نیس عزیزم
شیره هم گرمه هوس کردی یه کم بخور ولی زیاد نخور
هر چه دلت میکشه بخور ولی در حد عتدال
معلومه ک اره خیلیم خوبه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.