برای لک ها زود اقدام کن عزیزم نمونه چون از بارداریه باید بری فیشال که یا برات مزو کنه یا درمان دیگه ای برای چاقی هم فکر کنم پودر هایی هست که تو شیردهی چاق کنه اما من زنداداشم پودر سنجد با شیر میخورد خیلی خوب شد
منم زیرچشامگودرفته وسیاه شده ازبیخوابی ومشغله ز یادوزنمماخربارداری به ۹۷رسیدش الان شدم ۸۱حالامشکل باوزنمندارم قدم بلنده دیگه از۷۴کمتربشمبدجورلاغرمیشم ولی خب بازهمینکه شوهرم قدردارنه وهی حواسش هستش دلمکمیاروم میشه وگرنه منم شبیه شماازخودم خجالت میکشم😑😶😑
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.