۵ پاسخ

خداکنه تند تند شبر بخوره شایدم اومد

دختر من عصر با ۱۶.۸ بستری شد فردا صبح ۱۱ پس فردا صبح ۶ که مرخصش کردن دیگه هم زردیش بر نرگشت، اگر شیرت کمه حتما شیرخشک بده که بالا نره

کامل از بین نمیره ولی به مرور کم میشه
نگران نباشید پسر منم زردیش 10بود خودمون تو خونه دستگاه گذاشتم دوروزه خیلی کم شد بقیه ش هم با شیر خوردن و ادرار خوب شد

دستگاه زدن گفتن ۱۴ یا با آزمایش ؟!

فکر نکنم انقد زیاد بیاد پایین پسر من زردیش 11 بود بستری بود 2 روز زردیش شد 6 مرخص کردن

سوال های مرتبط