عه نی نیت بدنیا اومد😍
مبارکه❤️
خوب بود زایمان؟
طبیعی بودی؟
گروه خونی شما و بابای بچه متفاوت بوده که زردیش اینقدر شده؟؟پسر منم روز دوم متوجه زردیش شدم سریع بستمش به شیرخشک الان بهتره هرچی بیشتر شیر بخوره جیش و پی پی بیشتر میکنه و زودتر خوب میشه
اره میاد پایین.. شیر بهش زیاد بده.. ده بشه مرخصی
اره میاد پایین نگران نباش...
گلم نگفتی هزینه بیمارستانت چند شد؟وراضی بودی؟
ارع میاد پایین
رو ۱۰ بیاد ترخیص میشع
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.