هیچ کدوم چون خاصیت نداره من اصلا ندادم قند زیادی داره و بدتر اینکه ذائقه ی بچه رو به سمت شیرینی میبره و بد غذا میشه
سرلاک حریره بادام به حدی خوشمزس که فکرشم نمیکنی
هیچوقت ندادم و نمیدم بهش اطمینانی نیس
من ۲۷ ماه قبل پسرمو بردم دکتر گفتم چه سرلاکی خوبه و خوش طعمه بخرم براش گف حریره بادام بخر
خریدم ولی پسرم اصلا نمیخوره متاسفانه
من سرلاک خونگی سفارش دادم
و خیلی ام خوشمزه
گندم و خرما
گندم خرما اصلا خوشمزه نبود حریر بادوم خیلی خوشمزس من میخوام از فردا گندم موز و کندم سیب بدم ببینم چطوره
گندم خرما
فرنی برنج نستله
فرنی خرما نستله
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.