چه سرلاکی پیشنهاد میدید ؟؟مجازه دیگه از این ماه؟

۹ پاسخ

هیچ کدوم چون خاصیت نداره من اصلا ندادم قند زیادی داره و بدتر اینکه ذائقه ی بچه رو به سمت شیرینی میبره و بد غذا میشه

سرلاک حریره بادام به حدی خوشمزس که فکرشم نمیکنی

هیچوقت ندادم و نمیدم بهش اطمینانی نیس

من ۲۷ ماه قبل پسرمو بردم دکتر گفتم چه سرلاکی خوبه و خوش طعمه بخرم براش گف حریره بادام بخر
خریدم ولی پسرم اصلا نمیخوره متاسفانه

من سرلاک خونگی سفارش دادم
و خیلی ام خوشمزه

گندم و خرما

گندم خرما اصلا خوشمزه نبود حریر بادوم خیلی خوشمزس من می‌خوام از فردا گندم موز و کندم سیب بدم ببینم چطوره

گندم خرما

فرنی برنج نستله
فرنی خرما نستله

سوال های مرتبط

مامان آوا🎀 مامان آوا🎀 ۹ ماهگی