۲ پاسخ

اشکالش چیه .
زودتر بشینن قدشون کوتاه تر میشه ب کمرشون فشار میاد .
دختر من هی سرشو میاره بالا بشینه من نمیزارم

پسر منم نمیشینه ۱۳ هم میشه هفت ماهه
عیب نداره

سوال های مرتبط

مامان شاهان 🩵 مامان شاهان 🩵 ۱۵ ماهگی